Start / Rozwiązania / Automatyzacja Biura / Praca Grupowa / CRM - praca 'na kontrahencie' czyli klient pod lupą

Nasi Klienci

Dziękujemy za zaufanie m. in.:

 

  • RawPlug
  • DB Schenker
  • Almi Decor
  • Mosty Łódź S.A.
  • Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie-Koźlu Spółka z o.o.
  • Strzeleckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
  • Moto-Profil Sp. z o.o.
  • PMR Ltd. Sp. z o.o.
  • Przedsiębiorstwo Energetyczne ESV S.A.
  • Przedsiębiorstwo Budowlane CIROKO Sp. z o.o.
  • Intakus S.A.
  • Korona
  • Luvena
  • Kakadu
  • Renevis
  • PWIK Bolesławiec
  • MPWiK Lubin
  • ChŚ PWiK
  • DSA Financial
  • Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
  • Armatura S.A.
  • Wspólnota PMM Sp. z o.o.
  • SSE Polska sp. z o.o.
  • Komsa Polska Sp. z o.o.
  • Grupa Grass Sp. z o.o.
  • optima

Na czym polega przewaga systemu PROPHIX nad klasycznymi metodami planowania i budżetowania?

Jak przy pomocy tego oprogramowania można usprawnić pracę nad budżetami, raportami czy analizami w firmie?

Sprawdź na bezpłatnym webinarium!

  • Kiedy: 18.10.2018
  • Godzina 11:00 - 12:00
  • Czas trwania: 45 - 60 minut
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Biorę udział

Jak usprawnić ewidencję i rozliczanie setek/tysięcy faktur?

Elektroniczny obieg i dekretacja faktur z systemem eDokumenty.

Sprawdź na bezpłatnym webinarium!

  • Data:25.10.2018
  • Godzina: 11:00 - 12:00
  • Czas trwania: 45 - 60 minut
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Biorę udział

CRM - praca 'na kontrahencie' czyli klient pod lupą

eDokumenty to Biznesowy System Operacyjny, za pomocą którego rejestrowane są nie tylko operacje, ale również wspomagane procesy związane z działalnością całej firmy. Ogromna ilość danych jakimi operuje firma ma powiązania z otoczeniem zewnętrznym, poprzez kontrahentów, dostawców oraz pozostałe współpracujące instytucje. Rozwój przeciętnej firmy odbywa się zazwyczaj stopniowo. W związku z tym dobra organizacja i przepływ pracy usprawniają procesy, które rozwijają się wraz ze wzrostem firmy. Często rozproszenie informacji, a przez to chaos w firmie jest spowodowany przez różne systemy informatyczne używane w firmie.

Na rynku pojawia się coraz więcej rozwiązań oraz aplikacji, wśród których znajdują się również systemy zintegrowane i obejmujące swym zakresem ogół procesów przedsiębiorstwa. Są to jednak systemy bardzo drogie zarówno pod względem kosztów samych licencji, jak i wdrożenia. Dodatkowo czas implementacji takiego rozwiązania nie wpływa korzystnie na jego wybór.

To są główne powody, przez które znajdują się one poza możliwościami budżetowymi wielu firm. Rynek oferuje również systemy tworzone na indywidualne zamówienie, które są przygotowywane od podstaw w celu idealnego dopasowania do konkretnych potrzeb. Niestety ich cena, również powoduje, że są poza zasięgiem wielu przedsiębiorstw.

 

System eDokumenty jest platformą do budowania webowych aplikacji, tzw. modułów biznesowych spełniających oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników. Rozwiązania tworzone na platformie eDokumenty wykorzystują zarówno wbudowane funkcje systemu, jak i możliwość łatwego odwzorowania najlepszych praktyk i doświadczeń firmy, a przy tym nie narzucając sztywnych rozwiązań.
 

Jedną z wbudowanych funkcji systemu jest sposób prezentacji danych powiązanych. Dobrym przykładem jest kartoteka kontrahenta, która grupuje wszystkie dane, takie jak: sprawy, dokumenty, łącznie z wiadomościami e-mail, a także działania, np. spotkania, rozmowy i zadania powiązane z danym kontrahentem.
 

Przykład poniżej przedstawia wygląd kartoteki kontrahenta
 

 

Intuicyjny interfejs oraz przejrzysty układ pozwala użytkownikowi szybko odnaleźć się w systemie.

Na pierwszej stronie kartoteki wybranego klienta prezentowane są ostatnie zdarzenia, w formie osi czasu. Pełna historia dostępna jest w pozostałych zakładkach kartoteki. Każda pozycja takiego zestawienia jest aktywnym linkiem prowadzącym do prezentowanego obiektu, a dostęp do danych uzależniony jest od uprawnień do konkretnej informacji dla zalogowanego użytkownika. W praktyce każda osoba w firmie korzysta z danych, które są jej niezbędne do wykonywania swoich zadań. Pozwala to na skupieniu się przede wszystkim na swoich zadaniach, a nie na nieistotnych informacjach lub zastrzeżonych, np. ze względu na poufne dokumenty.
 


W zakładce Dokumenty, użytkownik znajdzie wszystkie dostępne oraz różnego typu dokumenty. Ogromnym atutem jest archiwizacja poczty e-mail w systemie. Poczta e-mail może automatycznie archiwizować się w programie oraz bezpośrednio przypinać do odpowiedniego klienta. Dzięki temu korespondencja mailowa z kontrahentem nie musi być przekazywana pozostałym pracownikom poprzez „przekazanie wiadomości”. Istotne informacje nie umkną zainteresowanym i uprawnionym użytkownikom. Każdy użytkownik mający dostęp do danego klienta, w dowolnej chwili będzie mógł prześledzić korespondencję. Przykładowy widok dokumentów z poziomu kartoteki kontrahenta przedstawia powyższy przykład.
 

Informacje dotyczące konkretnego klienta mogą różnić się typem oraz rodzajem dokumentu. Dlatego dane takie jak, np. wiadomość e-mail nadana lub odebrana, faktura czy zamówienie mają przypisane określone ikony umożliwiające rozpoznanie rodzaju informacji. Dodatkowo do dyspozycji użytkownika jest zestaw filtrów oraz wyszukiwarka treści.

 

Wśród informacji podpiętych pod określonego klienta, mogą znaleźć się również rozmowy telefoniczne, spotkania oraz zadania przypisane użytkownikowi w ramach wewnętrznego obiegu pracy w firmie.

Wszystkie działania rejestrowane przez użytkowników podlegają takim samym regułom dostępu i udostępniania innym użytkownikom, jak w przypadku dokumentów. Poniższej przedstawiono przykładowy widok zarejestrowanych zdarzeń przypisanych do kontrahenta. W celu bardziej efektywnego i czytelnego utrzymywania porządku w kartotece klienta, zarówno dokumenty jak i zdarzenia mogą być grupowane i przydzielane do poszczególnych spraw.

 


Przedstawione rozwiązania stanowią podstawę funkcjonalności systemu i są zaledwie niewielkim procentem jego możliwości. A co ważne, nie wykluczają możliwości dodatkowej rozbudowy funkcji eDokumentów opartej na rdzeniu systemu.

 

Zapraszamy do kontaktu wszystkie firmy zainteresowane naszymi rozwiązaniami.