Nasi Klienci

Dziękujemy za zaufanie m. in.:

 

  • RawPlug
  • DB Schenker
  • Almi Decor
  • Mosty Łódź S.A.
  • Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie-Koźlu Spółka z o.o.
  • Strzeleckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
  • Moto-Profil Sp. z o.o.
  • PMR Ltd. Sp. z o.o.
  • Przedsiębiorstwo Energetyczne ESV S.A.
  • Przedsiębiorstwo Budowlane CIROKO Sp. z o.o.
  • Intakus S.A.
  • Korona
  • Luvena
  • Kakadu
  • Renevis
  • PWIK Bolesławiec
  • MPWiK Lubin
  • ChŚ PWiK
  • DSA Financial
  • Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
  • Armatura S.A.
  • Wspólnota PMM Sp. z o.o.
  • SSE Polska sp. z o.o.
  • Komsa Polska Sp. z o.o.
  • Grupa Grass Sp. z o.o.
  • optima

Jak usprawnić konsolidację finansową w ramach grup kapitałowych? Sprawdź na  dedykowanym webinarium!

  • Temat: Konsolidacja finansowa i zarządcza z systemem PROPHIX
  • Data: 23.08.2018
  • Godzina: 11:00 - 12:00
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Zapisz się!

Na czym polega przewaga systemu PROPHIX nad klasycznymi metodami planowania i budżetowania?

Jak przy pomocy tego oprogramowania można usprawnić pracę nad budżetami, raportami czy analizami w firmie?

Sprawdź na bezpłatnym webinarium!

  • Kiedy: 30.08.2018
  • Godzina 11:00 - 12:00
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Biorę udział

Dział Marketingu

eDokumenty

 

System eDokumenty kierowany jest również do pracowników działów Marketingu. Dzięki systemowi pracownicy mogą na bieżąco kontrolować i nadzorować prowadzenie poszczególnych projektów. Ogólnodostępność i szybkość zamieszczania materiałów reklamowych, informacji produktowych oraz innych informacji marketingowych usprawni współpracę np. pomiędzy działem Marketingu a handlowcami czy specjalistami ds obsługi posprzedażowej.

 

Do głównych zastosowań systemu w obszarze marketingowym można zaliczyć:

  • wygodny dostęp do informacji (np. Aktualne promocje)
  • możliwość gromadzenia dokumentów i zdarzeń w kartotekach projektów - spraw
  • skuteczne badanie historii działań marketingowych
  • segmentacja klientów według dowolnie określonych cech
  • możliwość obsługi e-maili (klient pocztowy)
  • zapoznanie się z pismem poprzez ekran komputera
  • wspomaganie procesu tworzenia pism, umów
  • wspólna baza klientów
  • przeglądanie danych adresowych
  • nadawanie klientom opiekunów
  • kontrola czynności wykonanych lub będących w planach
  • kontrola postępów pracownika w danej sprawie
  • organizacja dnia
  • synchronizacja terminów dla wielu osób.

Z tych licznych zastosowań pracownicy działu Marketingu uzyskują następujące korzyści:

  • szybki dostęp do potrzebnych dokumentów
  • szybkie wyszukiwanie informacji o kliencie
  • polepszenie kontaktów z klientem
  • stały dostęp do materiałów reklamowych, informacji o aktualnych promocjach
  • szybsze załatwienie spraw
  • uniknięcie sytuacji zagubienia lub zniszczenia pisma
  • stały dostęp do dokumentów źródłowych dla wszystkich zainteresowanych osób
  • identyfikację osoby odpowiedzialnej za prowadzenie sprawy (np. realizacja sprzedaży).

Oczekują Państwo dalszych informacji? Prosimy o kontakt.