Nasi Klienci

Dziękujemy za zaufanie m. in.:

 

  • RawPlug
  • DB Schenker
  • Almi Decor
  • Mosty Łódź S.A.
  • GANT Development S.A.
  • Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie-Koźlu Spółka z o.o.
  • Strzeleckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
  • Moto-Profil Sp. z o.o.
  • PMR Ltd. Sp. z o.o.
  • Przedsiębiorstwo Energetyczne ESV S.A.
  • Przedsiębiorstwo Budowlane CIROKO Sp. z o.o.
  • Intakus S.A.
  • Korona
  • Luvena
  • Kakadu
  • Renevis
  • PWIK Bolesławiec
  • MPWiK Lubin
  • ChŚ PWiK
  • DSA Financial
  • Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
  • Armatura S.A.
  • Wspólnota PMM Sp. z o.o.
  • SSE Polska sp. z o.o.
  • Komsa Polska Sp. z o.o.
  • Grupa Grass Sp. z o.o.

Bezpłatne seminarium online.

  • Temat: Controlling w przedsiębiorstwach komunalnych z systemem PROPHIX
  • Data: wtorek, 21 listopada 2017 r.
  • Godzina: 11:00 - 12:00
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Zapisz się!

Dział Sprzedaży

eDokumenty

 

System eDokumenty realizuje większoć wymagań zaawansowanego systemu CRM (Customer Relationship Manegement), czyli systemu umożliwiającemu zarządzanie ralacjami z klientami.

 

System ma na celu wspomóc działania pracowników oraz poprawić efektywność i skuteczność ich pracy dzięki następującym funkcjom:

  • rejestracja kontaktów z klientem - zdarzeń i dokumentów,
  • łatwy dostęp do zapisów dokumentów elektronicznych np. ofert, zapytań ofertowych, umów,
  • szybka możliwość tworzenia pism, umów za pomocą szablonów,
  • rejestracja wysłanych i odebranych e-maili,
  • gromadzenie danych wg klucza kontrahenta lub projektu, zlecenia - sprawy
  • określanie osób odpowiedzialnych za ich wykonanie,
  • kontrola postępów pracownika w danej sprawie,
  • określenie priorytetów sprawy,
  • kontrola terminowości spraw,
  • możliwość decydowania o procedurze wykonania,
  • organizowanie oraz kontrolowanie własnego czasu pracy z uwzględnieniem czasu klienta,
  • współdzielenie kalendarza z możliwością organizacji czasu pracy współpracowników,
  • synchronizacja zdarzeń dla wielu osób,
  • bezpośredni dostęp do informacji o miejscach wyjazdu pracowników.

Z tych licznych zastosowań pracownicy Działu Sprzedaży uzyskują następujące korzyści:

  • szybki podgląd zajętości pracownika,
  • lepsza eksploatacja dostępnych zasobów,
  • polepszenie kontaktów z klientem,
  • uniknięcie sytuacji zagubienia lub zniszczenia ważnego dokumentu,
  • stały dostęp do dokumentów źródłowych dla wszystkich zainteresowanych osób,
  • identyfikację osoby odpowiedzialnej za prowadzenie sprawy (np. realizacja sprzedaży),
  • szybka weryfikacja stanu załatwienia sprawy,
  • szybsze załatwienie spraw (np. sprzedaży)
  • oszczędność - mniejsze zużycie materiałów i urządzeń biurowych (np. drukarki, kserokopiarki).

Oczekują Państwo dalszych informacji? Prosimy o kontakt.