Nasi Klienci

Dziękujemy za zaufanie m. in.:

 

  • RawPlug
  • DB Schenker
  • Almi Decor
  • Mosty Łódź S.A.
  • Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie-Koźlu Spółka z o.o.
  • Strzeleckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
  • Moto-Profil Sp. z o.o.
  • PMR Ltd. Sp. z o.o.
  • Przedsiębiorstwo Energetyczne ESV S.A.
  • Przedsiębiorstwo Budowlane CIROKO Sp. z o.o.
  • Intakus S.A.
  • Korona
  • Luvena
  • Kakadu
  • Renevis
  • PWIK Bolesławiec
  • MPWiK Lubin
  • ChŚ PWiK
  • DSA Financial
  • Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
  • Armatura S.A.
  • Wspólnota PMM Sp. z o.o.
  • SSE Polska sp. z o.o.
  • Komsa Polska Sp. z o.o.
  • Grupa Grass Sp. z o.o.
  • optima

Na czym polega przewaga systemu Prophix nad klasycznymi metodami planowania i budżetowania?

Jak przy pomocy tego oprogramowania można usprawnić pracę nad budżetami, raportami czy analizami w firmie?

Sprawdź na bezpłatnym webinarium!

  • Kiedy: 22.05.2018
  • Godzina 11:00 - 12:00
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Biorę udział

Jak usprawnić ewidencję i rozliczanie setek/tysięcy faktur? Sprawdź na bezpłatnym webinarium!

  • Temat: Elektroniczny obieg i dekretacja faktur z systemem eDokumenty
  • Data: 24.05.2018
  • Godzina: 11:00
  • Czas trwania: 45 - 60 minut
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Zapisz się!

Jak usprawnić konsolidację finansową w ramach grup kapitałowych? Sprawdź na  dedykowanym webinarium!

  • Temat: Konsolidacja finansowa i zarządcza z systemem PROPHIX
  • Data: 29.05.2018
  • Godzina: 11:00 - 12:00
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Zapisz się!

Dział Sprzedaży

eDokumenty

 

System eDokumenty realizuje większość wymagań zaawansowanego systemu CRM (Customer Relationship Manegement), czyli systemu umożliwiającemu zarządzanie ralacjami z klientami.

 

System ma na celu wspomóc działania pracowników oraz poprawić efektywność i skuteczność ich pracy dzięki następującym funkcjom:

  • rejestracja kontaktów z klientem - zdarzeń i dokumentów
  • łatwy dostęp do zapisów dokumentów elektronicznych np. ofert, zapytań ofertowych, umów
  • szybka możliwość tworzenia pism, umów za pomocą szablonów
  • rejestracja wysłanych i odebranych e-maili
  • gromadzenie danych wg klucza kontrahenta lub projektu, zlecenia - sprawy
  • określanie osób odpowiedzialnych za ich wykonanie
  • kontrola postępów pracownika w danej sprawie
  • określenie priorytetów sprawy
  • kontrola terminowości spraw
  • możliwość decydowania o procedurze wykonania
  • organizowanie oraz kontrolowanie własnego czasu pracy z uwzględnieniem czasu klienta
  • współdzielenie kalendarza z możliwością organizacji czasu pracy współpracowników
  • synchronizacja zdarzeń dla wielu osób
  • bezpośredni dostęp do informacji o miejscach wyjazdu pracowników.

Z tych licznych zastosowań pracownicy Działu Sprzedaży uzyskują następujące korzyści:

  • szybki podgląd zajętości pracownika
  • lepsza eksploatacja dostępnych zasobów
  • polepszenie kontaktów z klientem
  • uniknięcie sytuacji zagubienia lub zniszczenia ważnego dokumentu
  • stały dostęp do dokumentów źródłowych dla wszystkich zainteresowanych osób
  • identyfikację osoby odpowiedzialnej za prowadzenie sprawy (np. realizacja sprzedaży)
  • szybka weryfikacja stanu załatwienia sprawy
  • szybsze załatwienie spraw (np. sprzedaży)
  • oszczędność - mniejsze zużycie materiałów i urządzeń biurowych (np. drukarki, kserokopiarki).

Oczekują Państwo dalszych informacji? Prosimy o kontakt.