Start / Firma / Kariera

Nasi Klienci

Dziękujemy za zaufanie m. in.:

 

  • RawPlug
  • DB Schenker
  • Almi Decor
  • Mosty Łódź S.A.
  • Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie-Koźlu Spółka z o.o.
  • Strzeleckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
  • Moto-Profil Sp. z o.o.
  • PMR Ltd. Sp. z o.o.
  • Przedsiębiorstwo Energetyczne ESV S.A.
  • Przedsiębiorstwo Budowlane CIROKO Sp. z o.o.
  • Intakus S.A.
  • Korona
  • Luvena
  • Kakadu
  • Renevis
  • PWIK Bolesławiec
  • MPWiK Lubin
  • ChŚ PWiK
  • DSA Financial
  • Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
  • Armatura S.A.
  • Wspólnota PMM Sp. z o.o.
  • SSE Polska sp. z o.o.
  • Komsa Polska Sp. z o.o.
  • Grupa Grass Sp. z o.o.

Bezpłatne seminarium online.

  • Temat:  Zarządzanie relacjami z klientem - CRM z systemem eDokumenty
  • Data: wtorek, 20 lutego 2018 r.
  • Godzina: 11:00 - 12:00
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Zapisz się!

Bezpłatne seminarium online.

  • Temat: Elektroniczne biuro, czyli wsparcie obsługi kancelaryjnej z systemem  eDokumenty
  • Data: czwartek, 22 lutego 2018r.
  • Godzina: 11:00 - 12:00
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Zapisz się!

Bezpłatne seminarium online.

  • Temat: Controlling przedsiębiorstw produkcyjnych z systemem PROPHIX
  • Data: piątek,  23 lutego 2018 r.
  • Godzina: 11:00 - 12:00
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Zapisz się!

Bezpłatne seminarium online.

  • Temat: Elektroniczny obieg i dekretacja faktur z systemem eDokumenty
  • Data: wtorek, 27 lutego 2018 r.
  • Godzina: 11:00 - 12:00
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Zapisz się!

Bezpłatne seminarium online.

  • Temat: Elektroniczne biuro, czyli wsparcie obsługi kancelaryjnej z systemem  eDokumenty
  • Data: czwartek, 1 marzec 2018 r.
  • Godzina: 13:00 - 14:00
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Zapisz się!

Bezpłatne seminarium online.

  • Temat: Skuteczne raportowanie i analizy w systemie TARGIT
  • Data: piatek, 2 marzec 2018 r.
  • Godzina: 11:00 - 12:00
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Zapisz się!

Bezpłatne seminarium online.

  • Temat: Controlling w przedsiębiorstwach komunalnych z systemem PROPHIX
  • Data: wtorek, 6 marzec 2018 r.
  • Godzina: 11:00 - 12:00
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Zapisz się!

Kariera

Jesteśmy firmą, której działalność i rozwój opiera się na kapitale ludzkim, wiedzy, zdolnościach i doświadczeniach naszych pracowników. Poszukujemy osób ambitnych, które nie boją się wyzwań i nowych możliwości.

 

Jeśli chcesz zainteresować nas swoją osobą prosimy o kontakt.

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowiska:

 

Analityk/ Konsultant ds. systemów controllingowych i konsolidacji


Zakres obowiązków:

  • identyfikacja i analiza potrzeb klientów, uzgodnienia projektów modeli controllingowych, konsolidacji finansowej i zarządczej we współpracy z pracownikami klienta,
  • doradztwo dla klienta w zakresie doboru określonych rozwiązań controllingowych i konsolidacyjnych,
  • projektowanie struktur modeli controllingowych i konsolidacyjnych w specjalistycznych aplikacjach klasy BI/CPM,
  • szkolenia i konsultacje dla użytkowników z zakresu obsługi i rozwoju wdrożonych systemów i modeli,
  • przygotowywanie i prowadzenie prezentacji systemów, rozwiązań controllingowych, do konsolidacji finansowej i zarządczej dla potencjalnych klientów.

Oczekujemy:

  • minimum 3-letniego doświadczenia w pracy na jednym ze stanowisk: controller / planista /specjalista ds. konsolidacji finansowej / analityk i/lub udział w projektach wdrażania systemów klasy BI/CPM,
  • wiedzy ekonomicznej w zakresie controllingu i konsolidacji finansowej i zarządczej w ramach grup kapitałowych,
  • biegłej znajomości obsługi Excel,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • dużej kreatywności i samodzielności w rozwiązywaniu problemów, dobrej komunikatywności,
  • dyspozycyjności (okazjonalne krótkie zazwyczaj 1-2 dniowe 2-3 razy w miesiącu wyjazdy krajowe do klientów),
  • dodatkowo mile widziane: znajomość systemów klasy BI/CPM, doświadczenie w pracy w charakterze specjalisty/konsultanta ds. wdrożeń systemów informatycznych oraz doświadczenie w pracy z rozwiązaniami Microsoft SQL Server Business Intelligence (Analysis/Integration/Reporting Services), umiejętność posługiwania się językami SQL i MDX, doświadczenie w zarządzaniu projektami.

Zapewniamy:

  • interesującą pracę pełną ciekawych wyzwań z nieszablonowymi produktami w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • udział w ciekawych przedsięwzięciach związanych z wdrażaniem systemów informatycznych klasy BI/CPM,
  • dostęp do najnowocześniejszych narzędzi i technologii informatycznych,
  • możliwość zdobycia cennych doświadczeń przy współpracy z różnorodnymi klientami, doświadczonymi specjalistami, szkolenia i rozwój,
  • elastyczny system czasu pracy, niekorporacyjną kulturę pracy i przyjazną luźną atmosferę w kameralnym zespole,
  • solidne wynagrodzenie (podstawa + premia za realizowane zadania),
  • wybór formy zatrudnienia (umowa o pracę, zlecenie, samozatrudnienie),
  • miejsce pracy – biuro Wrocław.


CV wraz ze zdjęciem i krótkim listem motywacyjnym prosimy kierować z dopiskiem w temacie "Analityk/Konsultant".

Prosimy o dopisanie klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

 
 

Specjalista ds.handlowych/ Account Manager

 

W zakresie kompetencji zatrudnionej osoby będzie m.in:

  • nawiązywanie i prowadzenie kontaktu, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z potencjalnymi klientami, decydentami w przedsiębiorstwach, menedżerami wyższych szczebli zarządzania, rozpoznawanie ich preferencji, potrzeb w zakresie oferty usług i rozwiązań informatycznych firmy,
  • prowadzenie aktywnych działań handlowych u klienta, w tym prowadzenie prezentacji oferowanych rozwiązń dla potencjalnych klientów, 
  • opracowywanie ofert handlowych, prowadzenie uzgodnień z klientami, negocjacje itp.

Należysz do grona poszukiwanych przez nas osób jeżeli:

  • posiadasz min. 5-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B poparte sukcesami,
  • pasjonujesz się tematyką IT, w szczgólności oprogramowania biznesowego, procesów biznesowych w przedsiębiorstwie, masz wiedzę w zakresie ekonomii i zarządzania,
  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym i biegle obsługujesz pakiet Office,
  • do wyzwań podchodzisz z pasją i chwytasz byka za rogi! 
  • porażki traktujesz jako dobrą naukę a na sukcesach budujesz dalszy rozwój.

Oferujemy Ci:

  • interesującą pracę pełną ciekawych wyzwań z nieszablonowym produktem w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zarobki adekwatne do osiąganych efektów (podstawa + wysokie prowizje za realizację celów sprzedażowych),
  • szkolenia produktowe i handlowe,
  • elastyczny system czasu pracy, niekorporacyjną kulturę pracy i przyjazną luźną atmosferę w kameralnym zespole,
  • wybór formy zatrudnienia (umowa o pracę, zlecenie, samozatrudnienie),
  • miejsce pracy – biuro Wrocław, ul. Mydlana.

CV wraz ze zdjęciem i krótkim listem motywacyjnym prosimy kierować z dopiskiem w temacie "Account Manager".


Prosimy o dopisanie klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.