Start / Rozwiązania / Automatyzacja Biura / Praca Grupowa / Sekretariat / obsługa kancelaryjna

Nasi Klienci

Dziękujemy za zaufanie m. in.:

 

  • RawPlug
  • DB Schenker
  • Almi Decor
  • Mosty Łódź S.A.
  • Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie-Koźlu Spółka z o.o.
  • Strzeleckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
  • Moto-Profil Sp. z o.o.
  • PMR Ltd. Sp. z o.o.
  • Przedsiębiorstwo Energetyczne ESV S.A.
  • Przedsiębiorstwo Budowlane CIROKO Sp. z o.o.
  • Intakus S.A.
  • Korona
  • Luvena
  • Kakadu
  • Renevis
  • PWIK Bolesławiec
  • MPWiK Lubin
  • ChŚ PWiK
  • DSA Financial
  • Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
  • Armatura S.A.
  • Wspólnota PMM Sp. z o.o.
  • SSE Polska sp. z o.o.
  • Komsa Polska Sp. z o.o.
  • Grupa Grass Sp. z o.o.
  • optima

Bezpłatne seminarium online.

  • Temat: Skuteczne raportowanie i analizy w systemie TARGIT
  • Data: 29.11.2018 
  • Godzina: 11:00 - 12:00
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Zapisz się!

Jak usprawnić ewidencję i rozliczanie setek/tysięcy faktur?

Elektroniczny obieg i dekretacja faktur z systemem eDokumenty.

Sprawdź na bezpłatnym webinarium!

  • Data: 06.12.2018
  • Godzina: 11:00 - 12:00
  • Czas trwania: 45 - 60 minut
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Biorę udział

Kontrola oraz monitorowanie całego przedsiębiorstwa za pomocą zestawu prostych funkcji. Analizy biznesowe zawierające dane z wielu źródeł. Sprawdź Power BI

  • Temat: Zaawansowane narzędzia Power BI
  • Data: 13.12.2018
  • Godzina: 11:00 - 12:00
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Zapisz się!

Co wyróżnia system CONTROL?

Jak wykorzystać wiedzę dobrze znanych arkuszy kalkulacyjnych z systemem m.in. do budżetowania i planowania?

Sprawdź na bezpłatnym webinarium!

  • Kiedy: 20.12.2018
  • Godzina 11:00 - 12:00
  • Czas trwania: 45 - 60 minut
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Biorę udział

Sekretariat / obsługa kancelaryjna

Z naszym rozwiązaniem Twój sekretariat stanie się w pełni nowoczesną komórką korzystającą z najnowszych trendów, ale jednocześnie zachowującą wszystkie dobre zasady i praktyki kancelaryjne.

Wdrażane przez nas narzędzie zapewni Twojej firmie kompleksową obsługę kancelaryjną obejmującą korespondencję zewnętrzną, jak i wewnętrzną. Podstawowe czynności, jakie są najczęściej wykorzystywane w sekretariacie to:

  • rejestracja pism, faktur i innej korespondencji w dzienniku korespondencji przychodzącej,
  • automatyczna numeracja kolejnych dokumentów,
  • łatwe, kontekstowe dodawanie kontrahentów, dostęp do ich kartotek wprost z pism,
  • rejestracja pism w dzienniku korespondencji wychodzącej,
  • możliwość wydruku pocztowej książki nadawczej, kopert i dziennika.

A ponadto:

  • szybkie przeszukiwanie dzienników po wszystkich dostępnych polach (nazwie kontrahenta, opisie pisma, numerze ewidencyjnym, numerze sprawy, numerze zewnętrznym i dacie wpływu),
  • możliwość przesłania do systemu emaili, które zostaną automatycznie umieszczone na liście dokumentów gotowych do rejestracji w dzienniku,
  • możliwość wydruku pocztowej książki nadawczej, kopert i dziennika,
  • kalendarze prezesa/dyrektora,
  • przypomnienia o ważnych terminach.

Dzięki temu znacznie zostaje przyspieszona ewidencja pism, faksów i emaili, jak również wielokrotnie przyspieszone zostają czynności związane z odszukiwaniem w dziennikach umieszczonych tam zapisów.

 

Sekretariat / obsługa kancelaryjna

 

 

 

Więcej na temat systemu eDokumenty. 

Oczekują Państwo dalszych informacji? Prosimy o KONTAKT.