Start / Seminaria

Nasi Klienci

Dziękujemy za zaufanie m. in.:

 

  • RawPlug
  • DB Schenker
  • Almi Decor
  • Mosty Łódź S.A.
  • GANT Development S.A.
  • Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie-Koźlu Spółka z o.o.
  • Strzeleckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
  • Moto-Profil Sp. z o.o.
  • PMR Ltd. Sp. z o.o.
  • Przedsiębiorstwo Energetyczne ESV S.A.
  • Przedsiębiorstwo Budowlane CIROKO Sp. z o.o.
  • Intakus S.A.
  • Korona
  • Luvena
  • Kakadu
  • Renevis
  • PWIK Bolesławiec
  • MPWiK Lubin
  • ChŚ PWiK
  • DSA Financial
  • Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
  • Armatura S.A.
  • Wspólnota PMM Sp. z o.o.
  • SSE Polska sp. z o.o.
  • Komsa Polska Sp. z o.o.
  • Grupa Grass Sp. z o.o.

Bezpłatne seminarium online.

  • Temat: Controlling w przedsiębiorstwach komunalnych z systemem PROPHIX
  • Data: wtorek, 21 listopada 2017 r.
  • Godzina: 11:00 - 12:00
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Zapisz się!

eDokumenty

Nowe pomysły konfrontujemy z oczekiwaniami klientów na cyklicznych spotkaniach

Seminaria

 

Zapraszamy na organizowane dla naszych klientów seminaria i webinaria, na których prezentujemy oferowane przez nas rozwiązania.

 

Aktualnie proponujemy udział w webinariach:

 

TEMAT: Budżetowanie i controlling z systemem PROPHIX

Webinarium kierowane jest w szczególności do zarządów przedsiębiorstw, kadry menedżerskiej, dyrektorów finansowych, controllerów, głównych księgowych, specjalistów do spraw budżetowania oraz pracowników, którzy zajmują się kompleksowo planowaniem i kontrolowaniem zasobów przedsiębiorstwa.

Podczas webinariów dowiedzą się Państwo m.in.:

  • Jak można dostarczać terminowej i wysokojakościowej informacji o odchyleniach dla kierowników aby mogli oni w porę podejmować właściwe decyzje korygujące?
  • Jak można zwiększyć precyzję formułowania założeń budżetowych aby nie były oparte jedynie na domysłach i przybliżeniach?
  • Jak można usprawnić proces grupowego opracowywania i negocjowania budżetu aby nie wymagał żmudnych uzgodnień, wielu spotkań i nadmiernego angażowania pracowników?
  • Jak można zmniejszyć pracochłonność pozyskiwania informacji zarządczej przez analityków aby mogła być ona dostarczona na czas osobom podejmującym decyzje?

 

TEMAT: Zarządzanie obiegiem dokumentów z systemem eDokumenty

Webinarium kierowane jest w szczególności do zarządów przedsiębiorstw, kadry menedżerskiej,  głównych księgowych, pracowników administracyjnych oraz zaopatrzenia.

Podczas webinariów dowiedzą się Państwo m.in.:

  • Jak usprawnić obieg informacji i dokumentów w firmie?
  • Jak wyeliminować słabe ogniwa takiego obiegu (raz wprowadzony dokument już nigdy nie zaginie)?
  • Jak grupować informacje otrzymywane z różnych źródeł i w różnych formach (pismo, e-mail, notatka itp.) w tematy, sprawy, projekty?
  • Jak przydzielać zadania dla pracowników i kontrolować ich wykonanie?
  • Jak zaimplementować proces zapotrzebowań zakupowych i zamówień?
  • Jak zautomatyzować proces obiegu faktur łącznie z eksportem pliku wsadowego do systemu finansowo-księgowego?
Aby wziąć udział w webinarium wystarczy dysponować komputerem z głośnikami lub słuchawkami.
W razie pytań czy problemów technicznych prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Działem Handlowym: tel. (71) 722 76 32.

Zgłoś chęć uczestnictwa w Webinarium:

Wybierz seminarium:

Imię i nazwisko:

Przedsiębiorstwo:

NIP przedsiębiorstwa (bez myślników):

Stanowisko:

Adres email:

Telefon: