Start / Rozwiązania / Automatyzacja Biura / Praca Grupowa / Sprawy / usterki / reklamacje / windykacja

Nasi Klienci

Dziękujemy za zaufanie m. in.:

 

  • RawPlug
  • DB Schenker
  • Almi Decor
  • Mosty Łódź S.A.
  • Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie-Koźlu Spółka z o.o.
  • Strzeleckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
  • Moto-Profil Sp. z o.o.
  • PMR Ltd. Sp. z o.o.
  • Przedsiębiorstwo Energetyczne ESV S.A.
  • Przedsiębiorstwo Budowlane CIROKO Sp. z o.o.
  • Intakus S.A.
  • Korona
  • Luvena
  • Kakadu
  • Renevis
  • PWIK Bolesławiec
  • MPWiK Lubin
  • ChŚ PWiK
  • DSA Financial
  • Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
  • Armatura S.A.
  • Wspólnota PMM Sp. z o.o.
  • SSE Polska sp. z o.o.
  • Komsa Polska Sp. z o.o.
  • Grupa Grass Sp. z o.o.
  • optima

Jak usprawnić konsolidację finansową w ramach grup kapitałowych? Sprawdź na  dedykowanym webinarium!

  • Temat: Konsolidacja finansowa i zarządcza z systemem PROPHIX
  • Data: 23.08.2018
  • Godzina: 11:00 - 12:00
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Zapisz się!

Na czym polega przewaga systemu PROPHIX nad klasycznymi metodami planowania i budżetowania?

Jak przy pomocy tego oprogramowania można usprawnić pracę nad budżetami, raportami czy analizami w firmie?

Sprawdź na bezpłatnym webinarium!

  • Kiedy: 30.08.2018
  • Godzina 11:00 - 12:00
  • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

Biorę udział

Sprawy / usterki / reklamacje / windykacja

System pozwala na zakładanie dowolnej liczby teczek dla każdego działu, a następnie zakładanie spraw w założonych teczkach. Sprawy posiadają unikalny numer oraz pozwalają na rejestrację wszystkich ważnych informacji dotyczących wykonania określonych działań w ramach danej sprawy jak np. obsługa reklamacji, naprawy, zgłoszenia dowolnego typu czy windykacji. Przebieg każdej ze spraw może być sterowany odpowiednią procedurą workflow. Samą kartotekę sprawy można rozszerzyć o dodatkowe pola, a nawet zakładki zawierające interesujące Użytkownika informacje.

Dane umieszczone w sprawach można raportować wg rozmaitych kryteriów założonych przez Klienta. Możliwe jest utworzenie dowolnie złożonych statystyk opisujących rodzaj usterek czy zgłoszeń, podział wg pracowników załatwiających, podział na dostawców wadliwych części, klientów wg określonego poziomu zadłużenia, przeterminowania należności itp.

 

Więcej na temat systemu eDokumenty. 

Oczekują Państwo dalszych informacji? Prosimy o kontakt.