Istotny wzrost efektywności działania każdej organizacji można osiągnąć poprzez usprawnienie funkcjonowania biur, począwszy od digitalizacji dokumentów, automatyzacji ich obiegu przez wdrożenie lepszej komunikacji grupowej w postaci współdzielonych kalendarzy czy list zadań, skończywszy na informatyzacji wszelkich operacyjnych procesów pomocniczych.
Oczekują Państwo dalszych informacji? Prosimy o KONTAKT.
Z naszym rozwiązaniem Twój sekretariat stanie się w pełni nowoczesną komórką korzystającą z najnowszych trendów, ale jednocześnie zachowującą wszystkie dobre zasady i praktyki kancelaryjne.
OCR (optical character recognition) to temat, z którym spotka się każde przedsiębiorstwo wkraczające na drogę e-gospodarki. Dotyczy to zarówno tych firm, które z własnej inicjatywy chcą wybrać ten kierunek jak i takich instytucji, które zostały do tego zmuszone, np. przez czynniki zewnętrzne.
Elektroniczny obieg faktur kosztowych zdejmuje z Działu Księgowości przykry obowiązek szukania i upominania osób przetrzymujących faktury.
Funkcjonalność workflow zapewnia obsługę elektronicznego obiegu dowolnych dokumentów np. dokumentów wewnętrznych typu oferty, umowy, wnioski urlopowe, delegacje, dokumenty magazynowe, dokumentacja ISO, jak też zewnętrznych jak faktury, zamówienia, dokumentacja projektowa itp.
Proces ten wykorzystuje dokument zapotrzebowania, wypełniany przez poszczególne komórki oraz kartotekę zamówienia służącą do ich realizacji.
Każdy pracownik firmy otrzymuje możliwość korzystania ze współdzielonego kalendarza w systemie. Kalendarz i zadania są wykorzystywane do organizacji czasu pracy oraz do zlecania poleceń służbowych.
W systemie w sposób szybki mogą zostać załatwione pracownicze formalności m.in. delegacje, urlopy, szkolenia.
Wygodnie wypełnianie, przegląd, akceptacja i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych w systemie elektronicznego obiegu dokumentów eDokumenty.
Wg portalu Wikipedia, Telepraca czyli praca zdalna „jest to forma organizacji pracy polegająca na świadczeniu pracy poza jednostką organizacyjną pracodawcy za pomocą środków komunikacji elektronicznej”
System eDokumenty pozwala na zakładanie dowolnej liczby teczek dla każdego działu, a następnie zakładanie spraw w założonych teczkach.
System zarządzania ISO to dystrybucja ogromnej ilości dokumentów. A każdy papierowy dokument to konieczność wydruku oraz powielania i przechowywania. Od dziś dystrybucja dokumentów może stać się nie tylko łatwa i szybka, ale i lepsza dla naszego środowiska.
Twórz oferty, zamówienia, faktury. Kontroluj przygotowanie sprzedaży na każdym etapie: telefonów, spotkań, negocjacji i podpisywania umów czy otrzymywania zleceń. Twórz leady i planuj sprzedaż.
Jedną z istotnych funkcji systemu CRM jest przejrzysta prezentacja danych powiązanych. Dobrym przykładem jest kartoteka kontrahenta, która grupuje wszystkie dane, takie jak: sprawy, dokumenty, łącznie z wiadomościami e-mail, a także działania, np. spotkania, rozmowy i zadania powiązane z danym kontrahentem.