Dziękujemy za zaufanie m. in.:
Dział Marketingu

System eDokumenty kierowany jest również do pracowników działów Marketingu. Dzięki systemowi pracownicy mogą na bieżąco kontrolować i nadzorować prowadzenie poszczególnych projektów. Ogólnodostępność i szybkość zamieszczania materiałów reklamowych, informacji produktowych oraz innych informacji marketingowych usprawni współpracę np. pomiędzy działem Marketingu a handlowcami czy specjalistami ds obsługi posprzedażowej.
Do głównych zastosowań systemu w obszarze marketingowym można zaliczyć:
- wygodny dostęp do informacji (np. Aktualne promocje)
- możliwość gromadzenia dokumentów i zdarzeń w kartotekach projektów - spraw
- skuteczne badanie historii działań marketingowych
- segmentacja klientów według dowolnie określonych cech
- możliwość obsługi e-maili (klient pocztowy)
- zapoznanie się z pismem poprzez ekran komputera
- wspomaganie procesu tworzenia pism, umów
- wspólna baza klientów
- przeglądanie danych adresowych
- nadawanie klientom opiekunów
- kontrola czynności wykonanych lub będących w planach
- kontrola postępów pracownika w danej sprawie
- organizacja dnia
- synchronizacja terminów dla wielu osób.
Z tych licznych zastosowań pracownicy działu Marketingu uzyskują następujące korzyści:
- szybki dostęp do potrzebnych dokumentów
- szybkie wyszukiwanie informacji o kliencie
- polepszenie kontaktów z klientem
- stały dostęp do materiałów reklamowych, informacji o aktualnych promocjach
- szybsze załatwienie spraw
- uniknięcie sytuacji zagubienia lub zniszczenia pisma
- stały dostęp do dokumentów źródłowych dla wszystkich zainteresowanych osób
- identyfikację osoby odpowiedzialnej za prowadzenie sprawy (np. realizacja sprzedaży).
Oczekują Państwo dalszych informacji? Prosimy o kontakt.