Dział Marketingu

eDokumenty

 

System eDokumenty kierowany jest również do pracowników działów Marketingu. Dzięki systemowi pracownicy mogą na bieżąco kontrolować i nadzorować prowadzenie poszczególnych projektów. Ogólnodostępność i szybkość zamieszczania materiałów reklamowych, informacji produktowych oraz innych informacji marketingowych usprawni współpracę np. pomiędzy działem Marketingu a handlowcami czy specjalistami ds obsługi posprzedażowej.

 

Do głównych zastosowań systemu w obszarze marketingowym można zaliczyć:

  • wygodny dostęp do informacji (np. Aktualne promocje)
  • możliwość gromadzenia dokumentów i zdarzeń w kartotekach projektów - spraw
  • skuteczne badanie historii działań marketingowych
  • segmentacja klientów według dowolnie określonych cech
  • możliwość obsługi e-maili (klient pocztowy)
  • zapoznanie się z pismem poprzez ekran komputera
  • wspomaganie procesu tworzenia pism, umów
  • wspólna baza klientów
  • przeglądanie danych adresowych
  • nadawanie klientom opiekunów
  • kontrola czynności wykonanych lub będących w planach
  • kontrola postępów pracownika w danej sprawie
  • organizacja dnia
  • synchronizacja terminów dla wielu osób.

Z tych licznych zastosowań pracownicy działu Marketingu uzyskują następujące korzyści:

  • szybki dostęp do potrzebnych dokumentów
  • szybkie wyszukiwanie informacji o kliencie
  • polepszenie kontaktów z klientem
  • stały dostęp do materiałów reklamowych, informacji o aktualnych promocjach
  • szybsze załatwienie spraw
  • uniknięcie sytuacji zagubienia lub zniszczenia pisma
  • stały dostęp do dokumentów źródłowych dla wszystkich zainteresowanych osób
  • identyfikację osoby odpowiedzialnej za prowadzenie sprawy (np. realizacja sprzedaży).

Oczekują Państwo dalszych informacji? Prosimy o kontakt.