Dziękujemy za zaufanie m. in.:
Dział Sprzedaży

System eDokumenty realizuje większość wymagań zaawansowanego systemu CRM (Customer Relationship Manegement), czyli systemu umożliwiającemu zarządzanie ralacjami z klientami.
System ma na celu wspomóc działania pracowników oraz poprawić efektywność i skuteczność ich pracy dzięki następującym funkcjom:
- rejestracja kontaktów z klientem - zdarzeń i dokumentów
- łatwy dostęp do zapisów dokumentów elektronicznych np. ofert, zapytań ofertowych, umów
- szybka możliwość tworzenia pism, umów za pomocą szablonów
- rejestracja wysłanych i odebranych e-maili
- gromadzenie danych wg klucza kontrahenta lub projektu, zlecenia - sprawy
- określanie osób odpowiedzialnych za ich wykonanie
- kontrola postępów pracownika w danej sprawie
- określenie priorytetów sprawy
- kontrola terminowości spraw
- możliwość decydowania o procedurze wykonania
- organizowanie oraz kontrolowanie własnego czasu pracy z uwzględnieniem czasu klienta
- współdzielenie kalendarza z możliwością organizacji czasu pracy współpracowników
- synchronizacja zdarzeń dla wielu osób
- bezpośredni dostęp do informacji o miejscach wyjazdu pracowników.
Z tych licznych zastosowań pracownicy Działu Sprzedaży uzyskują następujące korzyści:
- szybki podgląd zajętości pracownika
- lepsza eksploatacja dostępnych zasobów
- polepszenie kontaktów z klientem
- uniknięcie sytuacji zagubienia lub zniszczenia ważnego dokumentu
- stały dostęp do dokumentów źródłowych dla wszystkich zainteresowanych osób
- identyfikację osoby odpowiedzialnej za prowadzenie sprawy (np. realizacja sprzedaży)
- szybka weryfikacja stanu załatwienia sprawy
- szybsze załatwienie spraw (np. sprzedaży)
- oszczędność - mniejsze zużycie materiałów i urządzeń biurowych (np. drukarki, kserokopiarki).
Oczekują Państwo dalszych informacji? Prosimy o kontakt.