Dział Sprzedaży

eDokumenty

 

System eDokumenty realizuje większość wymagań zaawansowanego systemu CRM (Customer Relationship Manegement), czyli systemu umożliwiającemu zarządzanie ralacjami z klientami.

 

System ma na celu wspomóc działania pracowników oraz poprawić efektywność i skuteczność ich pracy dzięki następującym funkcjom:

  • rejestracja kontaktów z klientem - zdarzeń i dokumentów
  • łatwy dostęp do zapisów dokumentów elektronicznych np. ofert, zapytań ofertowych, umów
  • szybka możliwość tworzenia pism, umów za pomocą szablonów
  • rejestracja wysłanych i odebranych e-maili
  • gromadzenie danych wg klucza kontrahenta lub projektu, zlecenia - sprawy
  • określanie osób odpowiedzialnych za ich wykonanie
  • kontrola postępów pracownika w danej sprawie
  • określenie priorytetów sprawy
  • kontrola terminowości spraw
  • możliwość decydowania o procedurze wykonania
  • organizowanie oraz kontrolowanie własnego czasu pracy z uwzględnieniem czasu klienta
  • współdzielenie kalendarza z możliwością organizacji czasu pracy współpracowników
  • synchronizacja zdarzeń dla wielu osób
  • bezpośredni dostęp do informacji o miejscach wyjazdu pracowników.

Z tych licznych zastosowań pracownicy Działu Sprzedaży uzyskują następujące korzyści:

  • szybki podgląd zajętości pracownika
  • lepsza eksploatacja dostępnych zasobów
  • polepszenie kontaktów z klientem
  • uniknięcie sytuacji zagubienia lub zniszczenia ważnego dokumentu
  • stały dostęp do dokumentów źródłowych dla wszystkich zainteresowanych osób
  • identyfikację osoby odpowiedzialnej za prowadzenie sprawy (np. realizacja sprzedaży)
  • szybka weryfikacja stanu załatwienia sprawy
  • szybsze załatwienie spraw (np. sprzedaży)
  • oszczędność - mniejsze zużycie materiałów i urządzeń biurowych (np. drukarki, kserokopiarki).

Oczekują Państwo dalszych informacji? Prosimy o kontakt.