Kadra Zarządzająca

eDokumenty

 

Coraz większym wyzwaniem dla firm chcących osiągnąć sukces rynkowy jest zdolność do poprawy efektywności zarządzania. Można ją w znakomity sposób zwiększyć poprzez usprawnienie przepływu dokumentów i innych informacji pomiędzy pracownikami.

 

Po wdrożeniu systemu eDokumenty kadra zarządająca z całą pewnością doceni:

  • możliwość skonstruowania i kontroli procesów wewnętrznych
  • łatwy dostęp do centralnej bazy klientów
  • możliwość szybkiego porównania wyników pracy poszczególnych pracowników
  • możliwość kontroli terminowości wykonywanych zadań
  • możliwość powoływnia zespołów roboczych
  • współdzielone kalendarze
  • możliwość synchronizacji czasu kilku osób
  • wydajny system organizacji czasu pracy.

Efektem stosowania systemu są liczne korzyści:

  • zwiększenie efektywności pracy podwładnych oraz współpracowników
  • szybsze załatwianie spraw, projektów
  • stała kontrola na poszczególnymi projektami, sprawami
  • stały dostęp do dokumentów źródłowych dla wszystkich zainteresowanych osób
  • szybka weryfikacja stanu załatwienia sprawy
  • możliwość wykonywania analiz na podstawie dowolnie konfigurowanych raportów.

Oczekują Państwo dalszych informacji? Prosimy o kontakt.