Pracuje w przeglądarkach Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Chrome.
Jest szybki – wykorzystuje nowoczesną technologię AJAX.
Posiada przejrzysty i zrozumiały interfejs użytkownika.
Realizuje sprawdzony i prosty sposób organizacji obiegu dokumentów i spraw - oparty na instrukcji kancelaryjnej przeniesionej na grunt nowoczesnej technologii. Zapewnia realizację wymagań każdej wielkości organizacji.
Wydajnie wspiera wymagania sekretariatu.
Znakomicie realizuje wymagania systemu CRM – umożliwia wygodne rejestrowanie wszelkich informacji: dokumentów, faksów, poczty elektronicznej i plików, jak również zdarzeń: zadań, spotkań i rozmów telefonicznych. Informacje dostępne są w miejscach ich wprowadzenia i jednocześnie w kartotece klienta.
Dostarcza bardzo dobre wsparcie dla pracy grupowej – terminarz, udostępnianie spraw, komunikator, komentarze.
Posiada wbudowany system zarządzania dokumentacją ISO.
Umożliwia tworzenie procedur i realizuje funkcje Workflow.
Posiada dodatki ułatwiające pracę: powiadamianie o nowych wiadomościach, integracja z pakietem MS Office, Excel, OpenOffice.
Możliwość korzystania z wbudowanego klienta pocztowego lub archiwizacji email poprzez przesyłanie ich do systemu z dowolnego klienta pocztowego.
Można go zintegrować z popularnymi programami finansowo-księgowymi.
Udostępnia bardzo duże możliwości dostosowania do wymagań użytkowników (kastomizacji).
Umożliwia konfigurowanie kompletności i prawidłowości dokumentów.
Posiada zaawansowaną obsługę załączników, umożliwia załączanie plików różnego formatu oraz zaawansowane skanowanie przy użyciu dedykowanego programu eDokumenty ScanServer.
Posiada rozbudowane możliwości konfiguracji słowników konfiguracyjnych, m.in. struktury organizacyjnej, procedur obiegu dokumentów, automatycznego przypisywania procedury do odpowiednich typów dokumentów.
Udostępnia rozbudowane możliwości opisu dokumentu statusem lub etapem, na którym się znajduje.
Udostępnia zaawansowane możliwości raportowania.
Umożliwia obsługę podpisów elektronicznych: składanie, szyfrowanie jak również tworzenie pieczęci elektronicznej – dla e-faktur.
Posiada wielowarstwową, wysokowydajną i skalowalną architekturę pozwalającą na przechowywanie i przetwarzanie bardzo dużej liczby dokumentów (100 000 rocznie nie stanowi zbyt dużego obciążenia) przy jednoczesnym zachowaniu szybkości pracy.