Każdy pracownik firmy otrzymuje możliwość korzystania ze współdzielonego kalendarza w systemie. Kalendarz i zadania są wykorzystywane do organizacji czasu pracy oraz do zlecania poleceń służbowych.
Współdzielone kalendarze, jak i kontakty z osobistej książki adresowej mogą być synchronizowane z urządzeniami mobilnymi. Kalendarz jest wyposażony w możliwość rezerwacji zasobów.
Podczas wdrożenia zostają zdefiniowane kalendarze dla zasobów współdzielonych. Pracownicy chcąc skorzystać z tych zasobów, wcześniej je rezerwują.
Osoby kontaktowe dodawane przy klientach mogą być dodane do osobistych książek adresowych pracowników, dzięki czemu stają się dostępne do importu na smartfony. Użytkownicy w jednym narzędziu mogą sporządzić harmonogram projektu oraz zlecić pracownikom realizację zadań, które się na niego składają. Zadania trafiają wprost na elektroniczne biurka pracowników. Kierownik projektu w prosty sposób (np. na diagramie Gantta) może je nadzorować i modyfikować w razie potrzeby.
Więcej na temat systemu eDokumenty.
Oczekują Państwo dalszych informacji? Prosimy o KONTAKT.