Z naszym rozwiązaniem Twój sekretariat stanie się w pełni nowoczesną komórką korzystającą z najnowszych trendów, ale jednocześnie zachowującą wszystkie dobre zasady i praktyki kancelaryjne.
Wdrażane przez nas narzędzie zapewni Twojej firmie kompleksową obsługę kancelaryjną obejmującą korespondencję zewnętrzną, jak i wewnętrzną. Podstawowe czynności, jakie są najczęściej wykorzystywane w sekretariacie to:
rejestracja pism, faktur i innej korespondencji w dzienniku korespondencji przychodzącej,
automatyczna numeracja kolejnych dokumentów,
łatwe, kontekstowe dodawanie kontrahentów, dostęp do ich kartotek wprost z pism,
rejestracja pism w dzienniku korespondencji wychodzącej,
możliwość wydruku pocztowej książki nadawczej, kopert i dziennika.
A ponadto:
szybkie przeszukiwanie dzienników po wszystkich dostępnych polach (nazwie kontrahenta, opisie pisma, numerze ewidencyjnym, numerze sprawy, numerze zewnętrznym i dacie wpływu),
możliwość przesłania do systemu emaili, które zostaną automatycznie umieszczone na liście dokumentów gotowych do rejestracji w dzienniku,
możliwość wydruku pocztowej książki nadawczej, kopert i dziennika,
kalendarze prezesa/dyrektora,
przypomnienia o ważnych terminach.
Dzięki temu znacznie zostaje przyspieszona ewidencja pism, faksów i emaili, jak również wielokrotnie przyspieszone zostają czynności związane z odszukiwaniem w dziennikach umieszczonych tam zapisów.