YouTube
  • Start
  • Rozwiązania
  • Automatyzacja Biura / Praca Grupowa
  • Sekretariat / obsługa kancelaryjna
  • Sekretariat / obsługa kancelaryjna

    Z naszym rozwiązaniem Twój sekretariat stanie się w pełni nowoczesną komórką korzystającą z najnowszych trendów, ale jednocześnie zachowującą wszystkie dobre zasady i praktyki kancelaryjne.

    Wdrażane przez nas narzędzie zapewni Twojej firmie kompleksową obsługę kancelaryjną obejmującą korespondencję zewnętrzną, jak i wewnętrzną. Podstawowe czynności, jakie są najczęściej wykorzystywane w sekretariacie to:

    • rejestracja pism, faktur i innej korespondencji w dzienniku korespondencji przychodzącej,
    • automatyczna numeracja kolejnych dokumentów,
    • łatwe, kontekstowe dodawanie kontrahentów, dostęp do ich kartotek wprost z pism,
    • rejestracja pism w dzienniku korespondencji wychodzącej,
    • możliwość wydruku pocztowej książki nadawczej, kopert i dziennika.

    A ponadto:

    • szybkie przeszukiwanie dzienników po wszystkich dostępnych polach (nazwie kontrahenta, opisie pisma, numerze ewidencyjnym, numerze sprawy, numerze zewnętrznym i dacie wpływu),
    • możliwość przesłania do systemu emaili, które zostaną automatycznie umieszczone na liście dokumentów gotowych do rejestracji w dzienniku,
    • możliwość wydruku pocztowej książki nadawczej, kopert i dziennika,
    • kalendarze prezesa/dyrektora,
    • przypomnienia o ważnych terminach.

    Dzięki temu znacznie zostaje przyspieszona ewidencja pism, faksów i emaili, jak również wielokrotnie przyspieszone zostają czynności związane z odszukiwaniem w dziennikach umieszczonych tam zapisów.

     

     

     

     

    Więcej na temat systemu eDokumenty. 

    Oczekują Państwo dalszych informacji? Prosimy o KONTAKT.