YouTube
  • Start
  • Rozwiązania
  • Automatyzacja Biura / Praca Grupowa
  • Sekretariat / obsługa kancelaryjna
  • Nasi Klienci

    Dziękujemy za zaufanie m. in.:

     

    • RawPlug
    • DB Schenker
    • Almi Decor
    • Mosty Łódź S.A.
    • Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie-Koźlu Spółka z o.o.
    • Strzeleckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
    • Moto-Profil Sp. z o.o.
    • PMR Ltd. Sp. z o.o.
    • Przedsiębiorstwo Energetyczne ESV S.A.
    • Przedsiębiorstwo Budowlane CIROKO Sp. z o.o.
    • Intakus S.A.
    • Korona
    • Luvena
    • Kakadu
    • Renevis
    • PWIK Bolesławiec
    • MPWiK Lubin
    • ChŚ PWiK
    • DSA Financial
    • Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
    • Armatura S.A.
    • Wspólnota PMM Sp. z o.o.
    • SSE Polska sp. z o.o.
    • Komsa Polska Sp. z o.o.
    • Grupa Grass Sp. z o.o.
    • optima

    Bezpłatne seminarium online.

    • Temat: Jak usprawnić konsolidację finansową w ramach grup kapitałowych z pomocą systemu PROPHIX?
    • Data: wtorek, 06.02.2020
    • Godzina: 11:00 - 12:00
    • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

    Zapisz się!

    Bezpłatne seminarium online.

    • Temat: Jak kontrolować oraz monitorować całe przedsiębiorstwo za pomocą zestawu prostych funkcji w systemie PowerBI?
    • Data: wtorek, 13.02.2020
    • Godzina: 11:00 - 12:00
    • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

    Zapisz się!

    Bezpłatne seminarium online.

    • Temat: Jak wykorzystać wiedzę dobrze znanych arkuszy kalkulacyjnych z systemem m.in. do budżetowania i planowania w systemie CONTROL?
    • Kiedy: wtorek, 20.02.2020
    • Godzina 11:00 - 12:00
    • Prowadzący: Ekspert BI-Pro

    Zapisz się!

    Sekretariat / obsługa kancelaryjna

    Z naszym rozwiązaniem Twój sekretariat stanie się w pełni nowoczesną komórką korzystającą z najnowszych trendów, ale jednocześnie zachowującą wszystkie dobre zasady i praktyki kancelaryjne.

    Wdrażane przez nas narzędzie zapewni Twojej firmie kompleksową obsługę kancelaryjną obejmującą korespondencję zewnętrzną, jak i wewnętrzną. Podstawowe czynności, jakie są najczęściej wykorzystywane w sekretariacie to:

    • rejestracja pism, faktur i innej korespondencji w dzienniku korespondencji przychodzącej,
    • automatyczna numeracja kolejnych dokumentów,
    • łatwe, kontekstowe dodawanie kontrahentów, dostęp do ich kartotek wprost z pism,
    • rejestracja pism w dzienniku korespondencji wychodzącej,
    • możliwość wydruku pocztowej książki nadawczej, kopert i dziennika.

    A ponadto:

    • szybkie przeszukiwanie dzienników po wszystkich dostępnych polach (nazwie kontrahenta, opisie pisma, numerze ewidencyjnym, numerze sprawy, numerze zewnętrznym i dacie wpływu),
    • możliwość przesłania do systemu emaili, które zostaną automatycznie umieszczone na liście dokumentów gotowych do rejestracji w dzienniku,
    • możliwość wydruku pocztowej książki nadawczej, kopert i dziennika,
    • kalendarze prezesa/dyrektora,
    • przypomnienia o ważnych terminach.

    Dzięki temu znacznie zostaje przyspieszona ewidencja pism, faksów i emaili, jak również wielokrotnie przyspieszone zostają czynności związane z odszukiwaniem w dziennikach umieszczonych tam zapisów.

     

     

     

     

    Więcej na temat systemu eDokumenty. 

    Oczekują Państwo dalszych informacji? Prosimy o KONTAKT.