Dziękujemy za zaufanie m. in.:
Sekretariat
System eDokumenty w sposób szczególny wspiera pracę sekretariatów i kancelarii.
Zapewnia prosty i intuicyjny sposób wykonywania zadań, przede wszystkim:
- szybką rejestrację korespondencji przychodzącej
- skanowanie dokumentów
- przesyłanie dokumentów na stanowiska
- wydruki dziennika korespondencji
- rejestrację korespondencji wychodzącej
- wydruk kopert i zwrotek
- wydruk pocztowej książki nadawczej (system otrzymał rekomendację Poczty Polskiej).
Dzięki prostym założeniom i zaawansowanej technologii system gwarantuje zachowanie idealnego porządku w korespondencji, łatwe wyszukiwanie dokumentów oraz wiele innych dodatkowych funkcji:
- możliwość tworzenia dokumentów za pomocą Worda lub OpenOffice
- tworzenie pism z szablonów
- dekretowanie pism do wybranej osoby lub grupy osób
- wysyłanie i odbiór faksów
- wysyłanie korespondencji seryjnej
- archiwizację e-maili.
Dodatkowo pracownik sekretariatu uzyskuje dostęp do nowoczesnego kalendarza umożliwiającego:
- organizację własnego dnia pracy
- planowanie czasu pracy innych pracowników
- powiadamianie o zmianach - współdzielenie kalendarza
- rezerwację zasobów.
Oczekują Państwo dalszych informacji? Prosimy o kontakt.