System pozwala na zakładanie dowolnej liczby teczek dla każdego działu, a następnie zakładanie spraw w założonych teczkach. Sprawy posiadają unikalny numer oraz pozwalają na rejestrację wszystkich ważnych informacji dotyczących wykonania określonych działań w ramach danej sprawy jak np. obsługa reklamacji, naprawy, zgłoszenia dowolnego typu czy windykacji. Przebieg każdej ze spraw może być sterowany odpowiednią procedurą workflow. Samą kartotekę sprawy można rozszerzyć o dodatkowe pola, a nawet zakładki zawierające interesujące Użytkownika informacje.
Dane umieszczone w sprawach można raportować wg rozmaitych kryteriów założonych przez Klienta. Możliwe jest utworzenie dowolnie złożonych statystyk opisujących rodzaj usterek czy zgłoszeń, podział wg pracowników załatwiających, podział na dostawców wadliwych części, klientów wg określonego poziomu zadłużenia, przeterminowania należności itp.
Więcej na temat systemu eDokumenty.
Oczekują Państwo dalszych informacji? Prosimy o kontakt.