YouTube
  • Start
  • Systemy
  • eDokumenty: płynny obieg dokumentów
  • Webowa platforma aplikacji biznesowych
  • Webowa platforma aplikacji biznesowych

    W ostatnich latach firmy zaczęły bardzo mocno poszukiwać webowych aplikacji, systemów CRM, B2B i innych rozwiązań wspierających ich biznes. Systemy, których szukają nieraz skrajnie różnią się między sobą, w zależności od branży i indywidualnego profilu firmy. Rynek oferuje kilkadziesiąt systemów pokrywających najbardziej typowe obszary: DMS, CRM i workflow oraz wiele specjalizowanych aplikacji, często dostępnych w modelu SaaS.

    Dojrzałość oferowanych rozwiązań jest bardzo różna, w większości systemy te są proste w obsłudze, przypominają strony internetowe. Brakuje im jednak cech aplikacji desktopowych: szybkości, wygody użycia okien i spójnego wyglądu.

    Niewiele jest aplikacji webowych, które dobrze integrują się ze środowiskiem zewnętrznym tj. edytorami tekstu, skanerami, telefonami i innymi systemami.

    Jeszcze mniej jest aplikacji, które można nazwać elastycznymi. Czyli takimi, w których zarówno wygląd jak i procesy mogą być łatwo modyfikowane przez administratora aplikacji ze strony klienta.

     

    Ogólna charakterystyka systemu

     

    eDokumenty są platformą do budowy aplikacji, a jednocześnie zbiorem gotowych predefiniowanych modułów i aplikacji biznesowych klasy RIA (Rich Internet Application). Składają się na nie m.in. obieg dokumentów, workflow, CRM, serwis, praca grupowa.

    Look&Feel całego systemu jest taki sam jak w przypadku aplikacji typu desktop. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii AJAX, HTML5 i CSS3 oraz ponad 10 lat doświadczeń system oferuje niezrównane odczucie szybkości i wygody obsługi.

    Predefiniowane obszary funkcjonalne systemu wspierają wszystkie najbardziej popularne procesy biznesowe przedsiębiorstwa m.in.: sprzedaż, zaopatrzenie, obsługę klienta, kontroling, zarządzanie produktami i usługami oraz wiele specyficznych branżowych i indywidualnych procesów różnego rodzaju firmy i instytucji.

    Niezwykle łatwe jest tworzenie nowych dedykowanych aplikacji pod indywidualne zamówienia, oraz rozszerzanie gotowych modułów zgodnie z wymaganiami klientów. Dokumentacja platformy jest udostępniana w formie wiki, a do wymiany wiedzy i doświadczeń służy Forum, które skupia społeczność klientów i partnerów eDokumenty.

    Platforma oferuje zaawansowane API pozwalające na bezpieczne wprowadzanie danych z innych źródeł, oraz oddaje do dyspozycji wspaniały framework służący do łączenia się i pobierania danych z dowolnego systemu zewnętrznego. Dostępny jest również mechanizm PlugIn, a poszczególne wtyczki udostępniane są na otwartej licencji LGPL.

    eDokumenty to system zapewniający wszechstronne zarządzanie informacją w firmie. W ramach bogatej funkcjonalności mieszczą się również funkcje służące do dostosowania systemu do specyficznych wymagań Użytkowników.